Radio România: Noi recorduri de audienţă
Audienţa zilnică a programelor Radio România însumează 4,5 milioane de ascultători zilnic, cu peste 80.000 de ascultători noi, cea ce o poziţionează pe locul I.
Eugen Cojocariu, 16.01.2017, 11:38
Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă
Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă, înregistrând, şi de această dată, cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România, pe toate mediile de rezidenţă: 15,5% la nivel naţional, 15,7% în mediul urban şi 16,8% în Bucureşti. Rezultatele au fost înregistrate în cel de-al treilea val de măsurare a audienţelor radio, valul de toamnă din 2016.
Mai mult decât atât, Radio România Actualităţi înregistrează, în acest val, peste 2.000.000 de ascultători, cel mai mare număr de ascultători înregistrat până acum, comparativ cu anii precedenţi. Creşteri de audienţă înregistrează, de asemenea, Radio România Cultural şi Reţeaua Studiourilor Regionale.
Radio România, 4,5 milioane de ascultători zilnic!
Audienţa cumulată zilnică (Daily Reach) a programelor măsurate ale Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) este de 4,5 milioane de ascultători, cu peste 80.000 de ascultători noi pe zi, cu o cotă de piaţă cumulată de 31,7%, cea ce poziţionează Radio România pe locul I.
Studiul de Audienţă Radio – valul de toamnă 2016
Studiul de Audienţă Radio – valul de toamnă 2016 a fost efectuat în perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de către IMAS–Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.161 de persoane, dintre care 7.407 în mediul urban şi 2.754 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.371 de localităţi, dintre care 303 în mediul urban şi 1068 în mediul rural.