Cel mai mare târg de carte organizat vreodată în România se deschide miercuri, 20 noiembrie
Au mai rămas doar 7 zile până la debutul celui mai aşteptat eveniment anual din industria cărţii, de un sfert de secol: Târgul Gaudeamus Radio România.
Radio România, 12.11.2019, 13:17
Au mai rămas doar 7 zile până la debutul celui mai aşteptat eveniment anual din industria cărţii, de un
sfert de secol: Târgul Gaudeamus Radio România. Iniţiat şi organizat de postul public de
radiodofuziune, Gaudeamus, cel mai citit târg de carte de la cel mai ascultat radio, va avea loc în
intervalul 20 – 24 noiembrie, în premieră în Pavilionul B2 Romexpo.
Ediția 2019 a Târgului de carte Gaudeamus Radio România din București se va desfășura sub
semnul aniversării a 30 de ani de la momentul istoric al Revoluției Române din Decembrie 1989.
Organizat anual de Radio România, Gaudeamus reprezintă, de peste 25 de ani, un reper major al
peisajului cultural românesc. Anvergura și notorietatea evenimentului, oportunitățile de promovare a
ofertelor editoriale și uriașul impact asupra publicului – cele mai recente ediții înregistrând peste
125.000 vizitatori – au conferit Târgului Gaudeamus Radio România statutul de vârf al pieței naționale
de carte.
Peste 8.000 mp de standuri care vor găzdui sute de mii de titluri și aproape 900 de
evenimente, lansări și prezentări de carte, sesiuni de autografe, dezbateri – îi așteaptă pe cei care vor
trece pragul târgului în perioada 20 – 24 noiembrie.
Deschiderea oficială a Târgului Gaudeamus Radio România, ediția București 2019, va avea loc
miercuri, 20 noiembrie, la ora 12.00, la standul Radio România.
Conferinţa de presă care precede deschiderea ediţiei se va desfăşura joi, 14 noiembrie,
începând cu ora 12.00, la Centrul de Presă al Radio România (foaierul Sălii Radio, str. General
Berthelot nr. 60 – 64).
Ca şi la ediţiile precedente, numeroase categorii de public vor avea accesul gratuit: preşcolari, elevi,
studenţi, cadre didactice, bibliotecari, profesionişti din domeniile editorial/educaţional, membrii
uniunilor de scriitori, jurnalişti, pensionari, persoane cu dizabilităţi şi însoţitorii acestora, grupuri
organizate. Pentru vizitatorii care nu se încadrează în aceste categorii, accesul în incintă se va face
pe baza biletelor (în valoare de 5 lei) şi a abonamentelor de intrare (în valoare de 10 lei, valabile
pentru toată perioada), care vor constitui totodată şi suportul pentru Tombola GAUDEAMUS.
Programul de vizitare este zilnic între orele 10.00 şi 20.00.
Str. General Berthelot, Nr. 60-64, RO-010165, Bucureşti, România
tel: + 4021-312 22 40 / fax: + 4021-319 05 22
Acreditarea jurnaliştilor la Târgul Gaudeamus Radio România se poate face astfel:
– prin expedierea către Secretariatul Târgului (office@gaudeamus.ro) a unei cereri de acreditare care
să includă următoarele informaţii: numele şi datele de contact ale instituţiei (telefon, e-mail), numele şi
datele de contact ale jurnaliştilor pentru care se doreşte acreditarea (telefon mobil, e-mail) şi
specializarea editorială (dacă este cazul);
– prin participarea la conferinţa de presă organizată înainte de debutul târgului (joi, 14 noiembrie,
ora 12.00, Centrul de Presă al Radio România – Str. G-ral Berthelot nr. 60-64);
– prin înscrierea în baza de date a jurnaliştilor acreditaţi, între 20 și 24 noiembrie, la Biroul de presă
care va funcţiona în incintă.
Parteneri Gaudeamus Radio România 2019
Proiect cultural susţinut de Ministerul Culturii și Identității Naționale
Parteneri și sponsori: Camerele de Comerț și Industrie din România și Romexpo, Asociația Lions
Club Millennium, Treasure&Co, CEWE România, Angels Distribution, IndECO Grup, InfoTouch
Systems, Jerry’s Pizza, Emex, Spring Harghita
Parteneri media: TVR, Agenţia de carte, Agenția de presă Rador, Caţavencii, Dilema, Jurnalul,
Observator Cultural, România Liberă
Pentru informaţii suplimentare, vă invităm să vă adresaţi Secretariatului GAUDEAMUS.
Persoană de contact: Connie Chifor (tel. 0745 109 649, e-mail connie@gaudeamus.ro)