UE și cultura – programul Europa Creativă (2)
Europa Creativă are două subprograme distincte – CULTURA și MEDIA – , prin care și-a propus să încurajeze organizațiile – instituții publice, ONG-uri, companii – să lucreze împreună și să sprijine mobilitatea artiștilor. Europa Creativă suține profesionalizarea celor care lucrează în sectoarele culturale și creative și în zona audiovizualului și își propune să atragă noi categorii de public, să îmbunătățească accesul acestui public la opere culturale și creative din UE și din afara ei.
Luana Pleşea, 04.04.2020, 19:38
Europa Creativă are două subprograme distincte – CULTURA și MEDIA – , prin care și-a propus să încurajeze organizațiile – instituții publice, ONG-uri, companii – să lucreze împreună și să sprijine mobilitatea artiștilor. Europa Creativă suține profesionalizarea celor care lucrează în sectoarele culturale și creative și în zona audiovizualului și își propune să atragă noi categorii de public, să îmbunătățească accesul acestui public la opere culturale și creative din UE și din afara ei.
1,46 de miliarde de euro este bugetul programului Europa Creativă 2014-2020. 56% din acest buget revine subprogramului MEDIA, 31% – subprogramului CULTURA și 13% – componentei transsectoriale.
Astăzi vorbim despre impactul subprogramului CULTURA cu Bianca Floarea, de la Biroul Europa Creativă România – coordonatoarea Subprogramului Cultura.
În ultima parte, aflați cum sunt sprijiniți, pe perioada pandemiei de coronavirus, cei care derulează proiecte finanțate prin programul Europa Creativă sau care aplică pentru aceste finanțări.