Dacia, la Raliul Dakar 2025
Dacia va sllia parti tru calitate di constructor la ediţia ditu 2025 a Raliului Dakar.
Roxana Vasile, 04.07.2023, 19:49
Raliul Dakar, ninte cunoscut sum numa di Raliul Paris-Dakar, nu ari – minduim – ananghi di multă prezentare. Compitiție automobilistică și di motociclism off-road, Raliul fu organizat, tră prima oară, tru 1978, după ţi pilotul francez Thierry Sabine s-kiru pritu pundille, furñia tra s’apufusească că pundillea cu arină easti un loc di tamam tră s’ndreagă ună compitiție auto-moto.
Inițial, cursa s-dizvărti pi traseul Paris-Dakar (Senegal). Cu kirolu, ama, di lenu turlii, punctele di nkisită shi agiundzeari nica și traseul işişi fură alăxiti. Dimi, ditu cauza a fuviserloru teroriste ditu Mauritania, Raliul s-mută tru America di Sud ahurhinda cu ediția ditu 2009, iara ditu 2020 – tru Arabia Saudită. Tru cursa di pisti 8.000 di kilometri, sute di piloţi şi copiloţi – auto, moto, quad şi di camioane – s’prezintă la startul a unei aventură extraordituară.
Emu, tora yini marea hăbarea, goda babageană, cum u spuni presa di la București. Ditu 2025, la Raliul Dakar va s’llia partia, tru calitate di constructor, și marca românească Dacia. Va s’ufilisească un prototip auto cari vas’ funcţioneadza pi bază di combustibili sintetici adraţ di ghigantul saudit Aramco, companie di energie evaluată la pisti 2.000 di miliardi di dolari. Ma mult di ahât! La volan va s’hibă multiplul campion la raliu, Sébastien Loeb. Nu ninte ca francezul și pilotul spaniol Cristina Gutiérrez Herrero s’ahuhrească s’concureadză tră Dacia, anlu yinitoru, tru fazele di testi, tră Raliul Maroc.
Prototipurile pi cari le vor conduce ar urma să fie dizvăluite la truceputul lui 2024. Tru vârstă di 49 di ani, Sébastien Loeb diţine mai multe recorduri la Campionatul Mondial di Raliuri, tru timp ce Cristina Gutiérrez Herrero, 31 di ani, easti prima femeie-pilot ditu Spania cari a terminat Raliul Dakar tru 2017.
foarte
Cât tră Dacia, cari nregistrează vinderi multu buni cu automobilele a llei cu păhadz atractive, aceasta vrea să îşi promoveze noua sa iditutitate off-road la Raliul Dakar, prin natura sa un laborator di tehnologie, cari divine şi un laborator tră mobilitatea cu emisii reduse di carbon. Ma multu, Dacia țintește ndzeana : nu vrea să termine Raliul pi locul ţinţi I şasi.
Tru paralel, Dacia, tru nicukirata a grupului Renault, va s’lanseadza un SUV ma mare şi ma elegantu andicra di actualul Duster, număsitu Bigster, minduitu maxus tră să u seducă muştiramea ma acvuta ditu Germania i Marea Britanie. S’nă aduţemu aminti că, priloată di francezii di la Renault tru 1999 şi rilansată tru 2004 cu modelu Logan, Dacia easti, tru aist kiro, un agiucător di notorietate pi păzarea auto europeană.
Autoru: Roxana Vasile
Armânipsearea: Taşcu Lala