Comisia pentru mediu a Parlamentului European propune standarde noi și ambițioase pentru reducerea poluării produse de camioane și vehicule utilitare.
UE vrea mașini mai puțin poluante. Până în 2030 producătorii europeni de mașini vor trebui să reducă cu 40% emisiile de carbon.
Trecerea treptată la o societate mai sustenabilă și cu emisii scăzute de dioxid de carbon a înregistrat un succes major în 2015,...
Zeci de mii de automobile diesel la mâna a doua părăsesc Germania, iar România este unul dintre principalii clienți din interiorul UE, în ciuda poluării excesive.
Uniunea Europeană îşi continuă politicile în domeniul mediului înconjurător şi pune la punct planuri urbanistice verzi.
Cantitatea de deșeuri dăunătoare din plastic continuă să crească în mări și oceane, determinând Comisia Europeană să propună noi norme la nivelul Uniunii.
Lipsa măsurilor pentru o mai bună calitate a aerului aduce România în fața Curții de Justiție a Uniunii Europene.
România riscă un proces la Curtea de Justiţie a UE, dacă nu transpune integral normele UE privind instalarea infrastructurii pentru...
În cadrul unei ceremonii care a avut loc la Bruxelles, orașul Turda din județul Cluj a fost premiat pentru planificarea mobilității urbane durabile
Măsurile luate în ultimele decenii de Uniunea Europeană în materie de mediu au redus poluarea şi au îmbunătăţit în mod semnificativ calitatea aerului şi a apei din Europa, şi, în consecinţă, calitatea vieţii oamenilor.
România va aloca 33 milioane de lei pentru a îmbunătăţi calitatea aerului după ce a fost avertizată de către Comisia Europeană că nu ia măsuri pentru a limita expunerea cetăţenilor la poluanţii din atmosferă.
Comisia Europeană propune noi măsuri pentru accelerarea tranziţiei la vehicule nepoluante şi consolidarea rolului Uniunii Europene de lider mondial în acest sector.
Bruxelles-ul a adoptat mai multe documente care prevăd creşterea procentajului de deşeuri reciclabile. Pe de altă parte, împotriva României au fost declanşate de către Comisia Europeană 10 proceduri de infringement din cauza problemelor de mediu.
După renunţarea la Timbrul de mediu, autorităţile române se gândesc la o alternativă.
tatisticile europene arată, că, dacă legislaţia de mediu s-ar aplica integral la nivelul întregii Uniuni, s-ar economisi 50 de miliarde de euro.