Ministerul de Externe de la Bucureşti anunţă că doar TIR-urile cu lăţimea maximă de 2,55 metri şi greutatea de până la 60 de tone pot trece pe Podul Giurgiu-Ruse, care leagă, peste Dunăre, România de Bulgaria.
MAE informează că autoritățile bulgare vor relua din 8 ianuarie lucrările de reparaţie pe Podul Giurgiu-Ruse.
Lucrările de reparare majoră a Podului Prieteniei Giurgiu-Ruse vor fi temporar întrerupte în perioada 20 decembrie 2024 - 7 ianuarie 2025 şi se poate circula din nou pe ambele sensuri, urmând ca din 8 ianuarie 2025 reparaţiile să fie reluate.
MAE: Începând cu data de 10 iulie 2024 se vor desfășura lucrări de reparație majoră la Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse pe tronsonul bulgar.
Podul de la Giurgiu-Ruse, administrat dual, va fi închis pe partea bulgară pentru reabilitare, timp de două luni, începând cu 9 iulie, lucru care creează un mare inconvenient traficului de marfă şi turistic ce se realizează între România şi Bulgaria, a anunţat, miercuri, directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, într-o conferinţă de presă.
Circulația pe podul Giurgiu-Ruse se desfășoară cu dificultate din cauza unor lucrări. Poliția de Frontieră recomandă utilizarea altor puncte de trecere.
Poliția de Frontieră recomandă celor care se deplasează în Bulgaria să evite PTF Giurgiu în următoarele patru zile.
CNAIR: Autoturismele care trec podul peste Dunăre, în sensul Giurgiu - Ruse, nu vor achita tariful de trecere duminică, cu ocazia Zilei Podului.
Avand in vedere ca lucrarile de reabilitare la podul Giurgiu-Ruse, efectuate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, vor continua pe toata perioada sezonului estival, traficul auto desfasurandu-se alternativ pe un singur sens