Cel mai mare contract de finanțare semnat până acum de Consiliul Județean Caraș-Severin cu Agenţia de Dezvoltare Regională Vest se află în linie dreaptă.
În societatea actuală, spațiul oferă suport pentru infrastructura de telecomunicații care reprezintă, pentru fiecare dintre noi, normalitatea timpului în care trăim.
Urmările măsurilor necesare combaterii pandemiei COVID 19 sunt analizate la nivelul UE pentru găsirea soluțiilor de atenuare și depășire a crizei economice anticipată de specialiști. Una dintre propunerile aflate în discuție este un plan de reacție comună
Proiectul se referă la reabilitarea, modernizarea şi dotarea Colegiului Tehnic de Transporturi din municipiu.
Odată cu intrarea în Uniunea Europeană, România a devenit beneficiar net al fondurilor europene puse la dispoziția statelor membre.
Consilierii judeţeni din Caraş-Severin au aprobat zilele trecute creşterea cheltuielilor neeligibile ale proiectului implementat cu fonduri europene, finanţat prin Programul Operational Regional 2014 -2020
Chiar dacă epidemia de coronavirus a încetinit sau amânat unele proiecte, altele continuă iar la sfârşitul crizei investițiile vor fi finalizate.
Municipiul Alba Iulia se modernizează cu bani europeni, orașul Unirii atrăgând peste 110 milioane de euro de când România este membru al UE.
În următoarele sezoane estivale, staţiunea Techirghiol va arăta mult mai bine, iar turismul balnear va fi mai intens promovat.
Edilii brașoveni și-au propus dezvoltarea mobilității urbane durabile cu ajutorul fondurilor europene.
Comisia Europeană a aprobat o schemă de sprijin public prin care România va acorda 53 de milioane de euro pentru staţii de reîncărcare a vehiculelor cu emisii scăzute.
Cadrul Financiar Multianual al Uniunii Europene determină fondurile de care comunitatea europeană va beneficia pe o perioadă de şapte ani.
Încă patru state, între care şi România, s-au alăturat inițiativei de explorare a comunicării cuantice pentru Europa. Obiectivul este construirea unei astfel de infrastructuri în următorii 10 ani.
Autorităţile locale spun că este cel mai mare proiect de infrastructură, derulat la Constanţa, după Revoluţie.
Primarul general al Capitalei României a propus renunțarea la proiectul Oxigen, care ar fi impus taxe mașinilor poluante și ar fi interzis, în timp, circulația acestora în București.