Se apropie febra cumpărăturilor de Crăciun și Anul Nou, iar Curtea de Conturi a Uniunii Europene atrage atenția că etichetele produselor alimentare pot fi uneori înșelătoare. Mai precis, spune organismul comunitar de audit, consumatorii se pot pierde în logouri și în informațiile legate de valoarea nutritivă a alimentelor, formulate prea vag.
Şapte din zece români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână, iar dintre aceştia trei sunt femei şi patru bărbaţi.
Potrivit unui studiu EY Future Consumer Index, criza generată de epidemia de COVID-19 definește patru categorii distincte de comportamente în rândul consumatorilor.
Alimentele pierdute sau risipite contribuie la schimbările climatice, având o amprentă de carbon la nivel global de aproximativ 8% din totalul...
Românii au petrecut Crăciunul în linişte, după ce au făcut cumpărături până seara târziu în Ajun şi au golit rafturile magazinelor şi hypermarketurilor.
Premierul român, Victor Ponta l-a propus pe Dacian Cioloş pentru un nou mandat de comisar european din partea României pentru portofoliul...