Muzeul Naţional de Artă al României este primul muzeu din capitală care şi-a reluat activitatea pe 20 mai, într-o zi cu semnificaţie istorică pentru instituţie.
În contextul pandemiei COVID-19, au apărut schimbări semnificative în organizarea companiilor și a instituțiilor
La Râmnicu Vâlcea a fost lansată Campania de promovare și menținere a spiritului civic european Stă în puterea ta să schimbi ceva. Această campanie presupune reprezentaţii de teatru forum.
Comisia Europeană a lansat prima campanie europeană în favoarea muncii declarate. Iniţiativa își propune să sensibilizeze lucrătorii, companiile și factorii de decizie că munca la negru privează lucrătorii de protecția socială
Campanii de prevenire a traficului de fiinte umane, derulate de Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane prin creşterea gradului de informare a persoanelor vulnerabile faţă de acest fenomen.
Aici ați fi putut vedea Monștri. din 27 septembrie, o campanie despre dispariția cinematografelor din România
Centrul Europe direct București a lansat Campania social media intitulată #EuvotezpentruUE. În acest scop, tinerii voluntari, bursierii social media și alți actori interesați vor fi chemați să promoveze pe social media alegerile europene ...
În perioada 1 noiembrie - 1 decembrie, Radio România Cultural a derulat campania 100 de cărţi pentru România.
Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Călin Dobra, a declarat că ar fi necesară o campanie pentru aducerea acasă a românilor...
Mai mult de 200 de mii de copii din România au unul sau ambii părinţi plecaţi la muncă în străinătate. In vestul tarii, peste 21 de...
Reuniune regională consulară la Roma: Campania MAE Dialog cu diaspora pe teme consulare 2018
Ministrul delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu, a participat vineri, 18 mai 2018, la Forumul Internațional University in society: Cross-border cooperation and regional development
Debutul primei etape a campaniei naționale Informare acasă! Siguranță în lume!
Frumuseţea portului naţional este cunoscută... şi recunoscută. Astfel nu mare a fost mirarea când un cojoc foarte asemănător cu cel binşenesc (n.r. din zona Bihorului) a devenit parte a unei colecţii cunoscute de modă
Pentru a verifica nivelul responsabilităţii financiare e nevoie ca ea să fie plasată în contextul mai larg al responsabilităţii generale.