Ziua Mondială a Radioului 2014: egta sărbătoreşte puterea radioului
Iniţiativa egta este sprijinită de Radio România.
Eugen Cojocariu, 12.02.2014, 17:10
Pentru al doilea an consecutiv, egta (asociaţia europeană a agenţiilor de publicitate pentru televiziune şi radio) consideră Ziua Mondială a Radioului ca prilejul potrivit să-i invite pe cei care lucrează în acest domeniu să sărbătorească radioul, mijloc de comunicare care constituie o parte cheie a vieţii milioanelor de oameni din întreaga lume.
Ziua Mondială a Radioului – 13 februarie, stabilită de UNESCO la cea de-a 36-a Conferinţă Generală din noiembrie 2011, recunoaşte radioul drept suportul mass-media capabil să atingă cea mai mare audienţă în întreaga lume, oferind o comunicare puternică la un cost mic. Programele radio ajung în cele mai izolate comunităţi şi la persoanele cele mai vulnerabile, încurajează dezbaterile, dar sprijină şi comunicarea eficientă în situaţii de urgenţă şi dezastre. Radioul are însă şi o altă faţetă care trebuie sărbătorită: aduce ascultătorilor săi fideli muzică, sport, entertainment, teatru, ştiri locale – un conţinut de calitate. Radioul este companionul miliardelor de oameni din întreaga lume.
Anul acesta egta a ales să evidenţieze capacitatea radioului de a oferi fiecărui ascultător o experienţă unică în teatrul minţii şi de a transmite simultan mesaje către milioane de oameni, ceea ce face din acest mijloc media unul dintre cele mai accesibile pentru specialiştii din marketing. Trei spoturi audio comandate de egta demonstrează capacitatea unică a radioului de a umple tabloul imaginaţiei noastre.
Având un site dedicat sărbătoririi, www.egtaradioday.com, egta evidenţiază punctele forte ale radioului ca mijloc mass-media: abilitatea de a atinge o imensă audienţă, oferta excepţională pentru furnizorii de publicitate precum şi creativitatea şi inventivitatea puse în slujba ascultătorilor de azi şi din viitor. Site-ul încurajează vizitatorii să descopere o selecţie dintre cele mai bune exemple practice de promovare a radioului ca mijloc media, dar şi să sprijine brandurile radio.
Totuşi, conţinutul de calitate vine cu un preţ, iar rolul egta este acela de a oferi sprijin membrilor săi: regii şi agenţii de vânzări de publicitate din industria radiofonică din Europa şi de dincolo de acest continent, menite să creeze o bază financiară solidă radiodifuzorilor. Multe servicii publice de radio şi radiourile private se bazează într-o măsură mai mare sau mai mică pe veniturile din publicitate şi de aceea este crucial ca furnizorii de publicitate şi agenţiile să recunoască valoarea reală a acestui mijloc media în construirea brandurilor şi în direcţionarea vânzărilor.
Mai multe informaţii puteţi găsi pe www.egta.com şi pe www.egtaradioday.com.
La Mulţi Ani de Ziua Mondială a Radioului 2014!