Radio România, de trei ori pe locul 1
Radio România Actualităţi, principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune, îşi consolidează prima poziţie deţinută şi în valurile anterioare, în toate cele trei planuri de cercetare a audienţei.
Radio România, 18.05.2015, 13:05
Radio
România Actualităţi, principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune,
îşi consolidează prima poziţie deţinută şi în valurile anterioare, în toate
cele trei planuri de cercetare a audienţei: 14,7% cotă de piaţă la nivel
naţional, 13,9% cotă de piaţă la nivel urban şi 14,5% cotă de piaţă în
municipiul Bucureşti, conform datelor de audienţă
furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), Valul de primăvară 2015,
publicate astăzi.
Programele Radio România (Radio România
Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România
Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) sunt alese zilnic de aproape
4,5 milioane de ascultători, cu o cotă de piaţă (market share) crescută,
de 31,3%.
Studiul de Audienţă Radio – Valul de primăvară
2015 a fost efectuat în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie 2015 de către IMAS -
Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL pe un
eşantion de 9.416 de persoane dintre care 7.399 în mediul urban şi 2.017 în
mediul rural. Studiul a cuprins 1.148 de localităţi, dintre care 301 în mediul
urban şi 847 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei
rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care
apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional,
metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR
(European Society for Opinion & Marketing Research).
Vă mulţumim
pentru că sunteţi alături de noi!