Serviciile online ale Wizz Air, din nou disponibile
Compania Wizz Air a transmis că serviciile sale online sunt din nou disponibile, iar clienții efactați de pana informatică de vineri vor fi despăgubiți.
Radio România Internațional, 20.07.2024, 13:57
Compania aeriană Wizz Air a anunțat că clienţii pot rezerva acum bilete sau să efectueze check-in online. Compania a mai transmis că pasagerii afectați de pana informatică de vineri vor fi recompensați.
„Wizz Air se bucură să confirme că sistemele sunt acum în curs de revenire. (…) Clienţii ale căror zboruri au fost anulate vor primi automat o rambursare de 120% sub formă de credite WIZZ în termen de 24 de ore de la ora programată a zborului. În cazul în care un client doreşte să îşi reprogrameze zborul în loc să primească o rambursare, trebuie să apeleze linia centrului de relaţii clienţi pentru asistenţă specială”, se arată într-un comunicat al companiei citate de Agerpres.
Mai multe zboruri au fost anulate vineri pe Aeroportul Henri Coandă Bucureşti (Otopeni), din cauza unei pene informatice înregistrată de sistemul Microsoft, au informat reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB). Alte zboruri au înregistrat întârzieri.
Wizz Air a anunţat în prima parte a zilei de vineri că serviciile sale online nu sunt disponibile, inclusiv: website-ul şi aplicaţia mobilă, sistemul de rezervare, sistemul de check-in online şi afişarea cărţii de îmbarcare.