Informare TAROM pentru pasagerii afectați de anulările zborurilor din data de 8 iulie
Compania TAROM a pus la dispozitie pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obținerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004.
România Internațional, 17.07.2024, 08:49
Compania TAROM a pus la dispozitie pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obținerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004.
Prin urmare, compania reamintește pasagerilor că în această perioadă înregistrează solicitările la adresa de email dedicata: despagubire8iulie@tarom.ro. In acest sens, este foarte importantă transmiterea în forma completă a informațiilor necesare în vederea efectuării plății.
TAROM subliniază acest aspect, deoarece din cele aproximativ 600 solicitari pentru despăgubire înregistrate până în prezent, circa 90% dintre acestea prezintă în mod incomplet datele necesare pentru inițierea plăților.
În acest context, compania reiterează necesitatea de a transmite solicitările la adresa de email dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro cu următoarele informații:
- Nume și prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
- Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
- Nume și prenume beneficiar cont
- Denumirea băncii
- Sucursala
- Adresa băncii
- Iban
- Cod SWIFT/BIC
- Monedă cont
Compania TAROM recomandă din nou pasagerilor afectați de întârziere să se adreseze direct companiei TAROM la adresa de email dedicată in vederea obtinerii celor mai rapide rezultate in beneficiul dumnealor.
TAROM își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie.
Pentru informații suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .
Comunicat TAROM