Radio România Actualităţi – cel mai ascultat radio la nivel naţional, urban, rural și în București
Radio România Actualități este lider de piață pe indicatorul market share atât la nivel național, cât şi în mediul urban, rural şi în Bucureşti, potrivit ultimului sondaj publicat astăzi de Asociația pentru Radio Audiență (ARA).
Radio România, 06.09.2021, 16:16
Radio România Actualități este lider de piață pe indicatorul market share atât la nivel național, cât şi în mediul urban, rural şi în Bucureşti, potrivit ultimului sondaj publicat astăzi de Asociația pentru Radio Audiență (ARA).
În București, Radio România Actualități se clasează pe poziția a doua, cu 191,5 mii de ascultători, iar la nivel naţional se află pe poziţia a treia cu 1.805,3 mii de ascultători.
Datele sondajului ARA indică, de asemenea, că în perioada 26 aprilie – 14 august posturile Societăţii Române de Radiodifuziune au ocupat peste un sfert din timpul total de ascultare la nivel național (26,2% – cotă de piață).
Radio România Actualități mulțumește ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!
Valul de vară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat in perioada 26 aprilie – 14 august 2021, de către IMAS – Marketing şi Sondaje S.A. şi Mercury Research S.R.L.
În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti. Eşantionul are un volum de 11.005 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de +/- 0,9%. În mediul urban s-au realizat 7.659 interviuri (eroare maximă de eşantionare +/-1,1%), în mediul rural s-au realizat 3.346 interviuri (eroare maximă de eşantionare +/-1,7%), iar în Bucureşti s-au realizat 1.814 interviuri (eroarea maximă de eşantionare este +/- 2,3%). Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).