ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale
În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Agenția Națională de Administrare Fiscală reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță
România Internațional, 09.03.2020, 18:08
În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19),
Agenția Națională de Administrare Fiscală reamintește
contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând
metode de comunicare la distanță, astfel:
1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și
MFP:
1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul
Agenției, www.anaf.ro
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa
tutorialul video de înregistrare prin accesarea paginii aici
1.2. Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe
site-ul Agenției, la următorul link:
Declarațiile se depun prin intermediul
portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.
Formularele/declarațiile
fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de
contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt
disponibile la următorul link:
2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul
următoarelor servicii oferite de terți:
2.1. Internet banking
2.2. www.ghiseul.ro
Informații
generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului,
la numărul de telefon 031.403.91.60.
Informații în scris pot fi
obținute astfel:
a)
contribuabilii înrolați în Spațiul
Privat Virtual:
-
prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot
obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind
situația fiscală proprie;
b)
contribuabilii care nu sunt înrolați în
Spațiul Privat Virtual:
-
prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției -
pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutăți
legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în
Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot
solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe
adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin
intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât
în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.
Agenția Națională de Administrare
Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfășoară în
unitățile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii
contribuabililor.